lördag 20 februari 2016

Tuffs Ruffs kort.....

Nu kommer ett nytt kort här i hörnan. Gillar ju stilrena kort väldigt mycket.
Men njuter av att busa till korten ibland. Så man kan nog säga att min kort är väldigt olika.

Kallar dom Tuffs Ruffs kort....


Har också lärt mig att skriva vad som jag använt på korten. Lite slarvig med det....

Så här kommer en liten beskrivning...:)

Postcard från Reprint klippark
Ostduk färgat med lite te
Chark i kanterna Brunch Bark en favoritfärg
Fjärlil utstansad med Marta Stewart punch. Lite embossing på.







Beige bottenlatta i cardstock. Under cardstocken ligger en platta av akvarellpapper infärgat med lite chark.
Rosa halvpärlor
Rosett av jutesnöre
Tuffsat till kanterna och lite chark på.
Och en massa kärlek ♥

Det jag gillar med detta kortet är väl ljuva rosor, pärlor i rosa och det lite ruffliga. Kontrasterna helt enkelt.

Önskar dig en underbar helg

Kram

♥ ♥ ♥




5 kommentarer:

  1. WOW.....helt mållös - helt fantastiskt fint kort!!!!

    SvaraRadera
  2. Nej jag orkar inte skriva vad jag använt på mina kort. Möjligtvis vilken färg. Papper har jag oftast ingen koll på.
    Ditt kort var jättevackert.

    SvaraRadera
  3. Superfina kort, vilken kreativitet.
    Ha en bra söndag!
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Du gör ju fantastiska kort! Inte för att jag är förvånad, men jag förstår inte hur du får till det så fint! Och jag älskar att du har pärlor med på dina kort, det är så fint, elegant!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Jätte fint kort :) romantiskt och vackert

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)