torsdag 25 februari 2016

En tur ut på slätten......

Nu i helgen var vi en tur till dotterns hus igen....kan inte riktigt hålla oss därifrån.
Visst mycket maken hjälper till med i huset. Fixa och dona med en massa praktiska saker.....och han gillar ju att hålla på. Både dotter och pojkvän jobbar ju för fullt.

Lite foton kommer nu också...


Matrummet.

Lite mat att börja med eller hur.




Ett av fönstren mot entre sidan.







Det här känns kul. En jättegren från trädgården som fick nytt hem på en väggen i matrummet.


Trappan upp till andra våningen



Det här älskar jag. Lampan som hittat sitt nya hem i trappan. Underbara reflexer.


Stora hallen


Ja, hon kallar den för stora (fin) hallen för det finns två hallar.

Kul ide med trägrenen (från våran skog) som är målad vit. Upphängd i lädersnören.


Kommer allt att ge er mer bilder från dotterns hus. Gillar det här huset jättemycket :)

Nu önskar jag dig en fin kväll.

♥ ♥ ♥





6 kommentarer:

  1. Så fint din dotter har. Och maten såg riktigt smarrig ut.
    Det gäller att vara påhittig. Riktigt fint.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Så gott det ser ut och jag ser att jag har likadana vinglas - snygga!
    Superfin taklampa, vilket ljus det blir av den!
    Vilken snygg hall, och så fyndigt med trädgrenen!
    Så kul att ha en dotter att inspireras av, och säkert är det åt båda hållen kan jag tro!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ser fint och mysigt ut!
    Det är svårt att hålla sig ifrån och att hjälpa sina älskade ungar när de skapar eget <3

    Ha en härlig söndag du underbara!
    Kram Jane

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)