onsdag 2 mars 2016

Pastell frossa......

Kan det vara längtan efter våren som fick mig att göra pastell kort....
Tror det faktiskt.....för vem längtar inte efter våren nu.


Gult, rosa och blått.....





Distress färger i gula/gröna toner.
Splash stämpel från Vilda Stamp
Textstämpel lite svagt i ena kanten
Hjärtan dies från Lawn Fawn, tror jag köpt via Skapat av
Hjärtan sitter på en dies som jag köpt på FB någonstans.
Lite distress på hjärtana som är utstansade på en boksida.
Ett liten snöre och ett par halvpärlor i grönt och gult.
Sömmen runt ritat själv :)




Rosa papper från en scraptidning. Bo Bunny papper
Fjärils stämpeln från samma set.
Fjärils kanten en stans från Martha Stewart
Den lilla runda textstämpeln från Åsa. Hon har en massa sådana här bra små stämplar.
Lite stickles prickar i Pink Toffeta
Rosa halvpärlor
Lite guldglitter (syns inte så mycket här) från hårspray med guld i :)




Ljusblå toner på papperet Be Bunny..köpt eller fått någonstans.
Grovt embossingpulver i blått/rosa vitt.
Hjärtan är en diecut infärgade med lite Versa Color Ash Rose.
Lite gasbinda som jag fått en hel rulle av min veterinär alldeles gratis :)
Halvpärlor i vitt pärlemor. 



Ja tänk redan mars månad och det känns ljuvligt. Lite tidigt att spana efter tussilago mm. MEN i trädgården börjar det komma upp lite grönt här och var.
Nu blir det lite pill här hemma och ikväll ska jag och min kropp på spinning. Jag har varit så dålig på att träna sista tiden. Inte bra....sååå nu jäklar

Må gott där ute nu

♥ ♥ ♥




5 kommentarer:

  1. Superfina kort du gjort!!!!! Tack för att du länkade till mina småstämplar. :)

    SvaraRadera
  2. Så fina kort du gör! Härliga vårfärger. Det verkar jättekul!
    Jag har faktiskt legat på knä och letat bland blåsippsbladen. Förra året hittade jag den första 27 februari.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Du gör så otroligt fina kort och dessa var ovanligt ljusa och fina! Det kan bli en industri av detta!
    Trevlig helg,
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vad DUKTIG du är!! JÄTTEFINA kort!

    ja nu längtar man verkligen efter VÅREN!

    ha en fin söndag!
    kram

    SvaraRadera
  5. för att producera premiummetallvarianter av dess redan visuellt slående tryckta mönster. Det är fake Omega allt en del av varumärkets designetos, som syftar till att ge klockorna mervärde genom intressanta färger, material fake Hublot eller finish. Senast har Casio implementerat denna etsningsteknologi och designfilosofi på den nya G-Shock Full Metal GMW-B5000CS-1 fake Cartier för att producera ett mönster som framkallar ett retro-futuristiskt "rutnät" som påminner om TRON-universum.
    Som en fake Patek Philippe fyrkantig G-Shock är denna referens GMW-B5000TCM-1 utrustad med Casios mest fullständiga digitala modul, som inkluderar fake Panerai chock och vattenmotstånd, en solcelldriven cell för att hålla saker laddade fake Tag Heuer och Bluetooth-anslutning som kopplar ihop med G-Shock-appen för att möjliggöra ytterligare fake Audemars Piguet användaranpassning. Det är värt att notera att denna anslutning inte visar textmeddelanden eller varningar som fake IWC funktionaliteten kan antyda, men en sådan praktisk funktion är att kunna anpassa fake rolex en serie tidtagare, larm eller upp till fem tidszoner (områden i världen som bäraren kanske oftast reser fake Rolex till), som sedan kan synkroniseras med klockan och lättare nås med en knapptryckning på en av de guldtonade rolex replica knapparna i caseband.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)