onsdag 17 februari 2016

Enkelhet

Nu har jag haft en skön helg. Varit hos dottern och pysslat, gått härliga hundpromenader ätit gott och myst.
Solen har ju tittat fram och då måste jag ju bara ut med näsan vänd mot solen.....jag bara älskar det.

Enkelhet

Fixade till två kort -- enkla sådana bra att ha kort.


kort så klart. Ni som känner mig vet min svaghet för just hjärtan.




Fjärilar och små sländor...så vackert.
Designpapper från...? vet inte har legat i lådan länge.
Stansat ut sländor med en punch. Och mina små pärlor jag alltid har med på mina kort.


Vet att en del letat efter min hållare till korten. Ja jag blev så uppspelt när jag hittade denna på en loppis för längesedan.

Lite av skörden på dom senaste korten. Blir lite pyssel idag med tror jag.
Enkla eller busiga kort vi får se.

Må så gott kram

♥ ♥ ♥




6 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när solen skiner! Man får passa på att njuta. :)
    Så fina kort du har gjort. Jag med älskar hjärtan. <3
    Ha en fortsatt fin vecka! :)

    SvaraRadera
  2. Så fina kort du har gjort. Jättefina.
    Idag satt jag faktiskt också i solen en stund. Det var helt underbart
    Ha en fin kväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort Maria, gillar det med hjärtana speciellt💕

    SvaraRadera
  4. Gillar också korten med hjärtan; är det en trädekoration? Jättesnyggt med sprayat under!

    SvaraRadera
  5. Du gör så smakfulla kort! Nu blev jag sugen på att göra kort igen. Kanske när jag rensat lite mer här hemma, men just nu koncentrerar jag mig på att bli bra från min förkylning, jösses vilken hosta jag har.
    Jo, din korthållare, sådana har jag! Och dom har jag haft med hem från när vi bodde i Japan, där heter dom "kensan" och man använder dom när man gör ikebana, arrangerar blommor och framför allt grenar. Inte sant, visst är det så?
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Så mysigt med en en mor &dotter helg :)
    Dina kort är underbara.
    Hoppas du har en mysig kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)