söndag 8 mars 2015

Söndagslunk.......

Solen som tittade in i morse försvann tyvärr.
Så nu blir det en mulen promenad med hund och make runt sjön, efter en lång härlig frukost.
Inte fel det.....







En tur ner till ICA för min del....jag har ju inte varit i en affär på hela veckan. Men nu mår jag fint igen. Så igår var vi på kalas och firade bästa A på födelsedagen. En massa go mat och trevligt.
Kanske jag rullar ut min Yogamatta idag också för en stund i stillhet.

Lånade lite snödroppar från trädgården som nu står på rakspegeln i gästrummet.

Go söndag på er alla och fin start på veckan.

♥ ♥ ♥



5 kommentarer:

  1. Det blev ingen sol här heller, men en lekstund med barnbarnen på lekplatsen blev det. Men snart blir det sol och värme... hoppas vi.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Visst känns det konstigt när man inte varitute på en vecka. Fina droppar.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Solen sken hos oss igår och den skiner även denna måndag. Härligt!
    Man får vårkänslor som aldrig förr.
    Skönt att du mår bättre.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Ingen sol i sikte här heller under gårdagen....
    men idag är det underbart väder :-)

    Skönt att du känner dig bättre!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här var det sol, både igår och i dag. Jag hade nyss 14,5 grader varmt. Samma som i går
    det är bara att gilla läget.
    kram Hajan

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)