söndag 15 februari 2015

Ja men vad gör hon egentligen..........

Det kan man undra vad Maria gör i sin hörna. Inte bloggar hon så mycket precis....aj aj.
Ja lite snålt med livet här i Blogglandia är det.

Ja vad jag sysslat med då....det har varit dansfest och en massa träning på Friskis och Yogan naturligtvis.

Sedan har vi varit i härliga Skåneland ett par dagar. Och där har ju våren kommit lite längre så klart.

Besökt bästa kusinen som jag inte träffat på säkert 20 år...herregud.

Bästa vänner på besök idag så det blev låååång hundpromenad och sedan lunch här hemma.

Jisses det blev en liten lista på mitt liv det där.







Nu idag bjuder jag på MOR & BARN....en underbar växt som jag köpte i höstas.
Lättskött grön och fin. Kan rekommenderas varmt !!

Den gamla lampfoten fick en ny skärm från IKEA. Piff Piff !!!

At se över sitt liv lite mera har också tagit en massa tid och kraft från mig. Men det börjar ordna upp sig nu. Så det kommer ett separat inlägg om det.
Mycket god mat och träning blir det från Hörnan om ett par dagar.

Nu blir det lite räkor och deckare i TV1 kl 21.00

Må väl där ute

♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Låter som du har det bra och det är det viktigaste :-)
    Bloggandet får man ta när man har blogglust :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Tycker att det låter väldigt mysigt, precis så skall det vara.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Låter som att det är full fart. Bloggeriet finns kvar när tid och lust finns.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Heter växten Mor&barn? Vilket underligt namn. Men den var fin.
    Det är ju inte alltid man är så flitig med bloggandet och det är så det får bli vissa gånger. Det är helt ok, du skriver iaf och det är jag glad för.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Det låter angenämt, att umgås och träffa vänner och familj, jag tror det är det bästa som finns, man mår bra av det.
    En sån krukväxt hade jag, Den stendog. Hur gör du? Bara en massa bruna blad och sen föll dom av och kvar var krukan och jorden......det är ju en så jättefin krukväxt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Mor och Barn har jag aldrig hört talas om i Växtriket. Men härlig grön v'äxt .
    Får jag fråga efter hos min blomsteraffär.
    ha nu en trevlig helg önskar Hajan

    SvaraRadera
  7. Hej fina! Så är det :) livet är fyllt med så mycket <3
    Ha en härlig lördagskväll!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  8. Det gäller att fylla dagarna med trevliga saker och sen kanske bloggen och datorn får en stund lite då och då. Jag känner igen det där. Det blir mer och mer sällan som jag ägnar mig åt bloggen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)