fredag 30 januari 2015

Djupa andetag.......

Andas med djupa andetag och fånga din dag. Det har jag verkligen gjort idag.

Med en stor tacksamhet åker jag hem från ett fullsatt yogapass som jag hade nere på Friskis i Alingsås idag. Älskar mina kära yogisar....





Det har kommit massor av snö, så vacker naturen blev och solen sken på vägen ut mot hem kära hem.

Stannade bilen och bara satt där och tittade på detta vackra lanskap. Blev alldeles euforisk och knottrig av lycka.






Nu önskar jag dig en härlig helg och stanna upp och njut av livet och ta ett par djupa andetag.

Kramar från Maria

♥ ♥ ♥




11 kommentarer:

  1. Både snö och sol, så fint! Gillar tofflorna.
    Trevlig helg
    Anette

    SvaraRadera
  2. Så fina vinterbilder, underbart ljus.
    Gillar dina fina tofflor också.
    Ha en skön helg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Åh vilka underbart vackra vinterbilder!
    Ja man blir rörd av vår vackra natur.
    Ha en fin dag.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Underbart. Yoga och ett vackert vinterlandskap. Vad mer behövs liksom?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jaa naturen är bra vacker...i alla årstider...här har jag kört ett yoga pass och spraymålat lite saker i kopparfärg ;))....hoppas allt är bra med dej och visst är yoga härligt !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, det är väldigt vackert ute nu... underbara bilder du har tagit. Mysiga tofflor du har...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Bara det inte blir halt så älskar jag vintern. Det har varit riktigt fint här hos oss också nu i några dagar.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Härliga vinterbilder! Så vackert! Lite sol skulle inte skada hos oss.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Underbart!! Både bilder och dina ord och känslor!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Länge sedan jag kikade in här.
    Härliga tofflor =) Så härligt det låter med Yoga, har prövat en gång men då höll jag på att skratta ihjäl mig. Friskis får vi ju gå med vårt Friskvårdskort från kommunen, men det har liksom inte blivit av att jag kommit iväg.

    Ha en fin dag!
    Malin

    SvaraRadera
  11. Hej fina!
    Låter helt underbart med dina yogapass. Får påminna mig själv att stanna upp och andas ordentligt i vardagen, tänk att det ska vara så himla svårt ;)
    Ha en underbar helg!
    Kram Jane

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)