måndag 14 september 2015

Nej Ingen ny blogg....

Bestämde mig för detta. Bli så kompenserat för mig annars känner jag.
Så nu kommer det bli en blandad mix av div i Maria Hörna - Njut av Livet.
För Njuter av livet gör jag fullt ut oberoende vad jag håller på med....... så det så !

Här har vi ett Tack för senast kort till goda vänner som vi bodde hos i helgen i samband med ett underbart barndop.


Inte stans bäst kort med mobilen...men men

Emblossing folder från FB köp samt utstansade fjärilar från Martha Stewart.
Lite distresser i lila och gröna toner och color shine gold på fjärilarna. 
Stämpel Tack för senast köpt på FB

Så håll till godo och ha en underbar kväll från hörnan...

Kram från Maria

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort. Så fint
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. En blandad mix - det är ju precis som livet självt!

    SvaraRadera
  3. Man ska njuta av livet, varje dag :)
    Stor kram på dig o ha en fin fredag.
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Jättefin kort :-)

    Ha en fin tisdag!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)