torsdag 3 september 2015

Älskade vänner....

Ja här är jag efter låååååång tid.
Men jag mår fint och hela familjen mår bra.

Jag har blivit farmor det är det stora som hänt. Vilken känsla.....lille Axel.


Han föddes den 13/8.

Våren och sommaren har flutit på bra. Visst har vädret varit upp och ner....men jag tycker att min sommar varit fantastisk.
Växhuset har försökt leverera Med blandad framgång . Basilikan dog och med den flera andra örter försvann pga vädret. Men tomaterna har funkat ganska så bra. Så jag har väl legat lite lågt med växtligheten där inne. Bättre tur nästa år.....var nog lite snabb att sätta ut i växthuset...hihi

Livet rullar på här ute på landet med sköna promenader, goa bad och en fin tystnad. Precis vad min hjärna behöver.

Hjärnan har längtat efter lite mera lugn än vanligt....så jag har börjat lite smått med min korttillverkning igen. Detta ger min hjärna lugn och ro och det är sååå roligt. Att får vara lite kreativ är gott.

Håller på att starta upp en ny blogg om detta. Meddelar när den sätts i bruk. Bra att ha en blogg här om jag är med i utmaningar mm. Vill gärna hålla isär bloggarna för dom har ju helt olika inriktning.

Fast nu ser min gamla blogg lite skum ut...hoppas kunna reparera detta.

Nu kommer snart dottern på besök för fika. 

Så go kväll på er alla.

Kramar från Maria

♥ ♥ ♥




4 kommentarer:

  1. Naw,sååå söt lillprins & ♡-ligt grattis till lilla farmor - Vet känslan eftersom jag själv är både farmor & mormor hihi & en ny liten sessa kommer i September/Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka och grattis till lillprinsen farmor. Väntar med spänning på din nya blogg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Men åhhhhhh så söt han är lilla Axel! Jättestort grattis till farmor! Barnbarn är bra härligt, ja, alldeles underbart faktiskt.

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)