fredag 25 augusti 2017

Nytt och gammalt på en gång


Tänka sig att jag dammat av bloggen igen....:)

VÄLKOMMEN till Mor Marias.

Den gamla bloggen Marias Hörna, är nedlagd finns inte mera.
Ersatt den med Mor Marias. Handgjort med kärlek från mig till dig..
MEN kvar finns all information "nästan" från min tidigare hörna för den som vill se.
Har även dammat av min systemkamera Canon EOS 1000D...det du inte dåligt.

Varför undrar du säkert....??
Jo, har fått flera beställningar sista tiden ...så himla kul.
Många efterlyser då en blogg att kika in på vad som finns för kort att köpa mm.
IG kontot finns ju kvar...fast här kommer det upp lite mera på sikt som du kan beställa mm.

En sväng med kameran i högsta hugg för att lägga in lite nya julkort 2017. Lite ringrostig med kameran och bloggen märker jag.








Nu kommer inga större detaljer om material mm.
Får bättra mig på detta....

Kram på er mina vänner.

Kram från Mor Maria






3 kommentarer:

  1. Nämen va kul . Gillar dina kort såå mycket. Kram från Lilian

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att höra från dig här också!! Jag har saknat dig. Jag följer ju dig på IG men det är alltid kul att kunna säga hej till dig här också.
    Vilka underbart fina julkort du har gjort. Vad kostar de?
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du
      Alla mina kort kostar 30:- inkl kuvert + porto. Vill man ha specialbeställda kort blir det 50- + porto.
      Ha de gott kram

      Radera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)