onsdag 10 februari 2016

Lilla Barkagårn.......

Nu har dotter med familj flyttat till sitt hus. Så vi har bott där i en hel vecka...underbart. Onödigt att åka hem när det är en bit bort.
Full rulle med alla bestyr men också mycket mys och glada skratt.

Stök och bök i köket...
Skitväder med snöstorm


Härliga kokböcker finner plats i köket.


Blommor i fönstret och solen skiner

Ja vädret rättade till sig och det blev ett riktigt fint vårväder ett par dagar.





När möblerna ramlar in och ett hem skapas...underbart






Katten Pollux

Den här gentlemannen är nu också på plats i sitt nya hem. Hans kompis lilla Zelda går nästan inte fånga på bild som hon far runt överallt. 




Tapeter

I arbetsrummet finns dom här tapeterna. Jag tycker som är såååå söta. Ja det har ju varit ett litet flickrum.
Nu tog jag vara på tabetresterna.....kan var bra till lite pyssel tänkte jag



Finbesök och semla...


Farmors lilla Axel kom på besök med semel tårta.....sååååå god




Lille Axel har nu börjat krypa så nu får vi se upp.



♥ ♥

Nu är det dags att avsluta detta inlägget och ta tag i sitt eget hem.  Men vi åker snart dit igen.

Kramar till er alla

♥ ♥ ♥









1 kommentar:

  1. Så fint de har det. Jag grattar dem till nya bostaden.
    Lille söte Axel. Ja när de börjar krypa blir det fart på dem och när de går (vilket mitt barnbarn gör nu) så är det än mer fart på de små liven. Härligt!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)