onsdag 27 januari 2016

Att fortsätta......

Eller ja att börja om på nytt med bloggen. Den tanken har snurrat länge nu.
Saknar min fotografering väldigt. Visst hänger på IG och lägger ut massor med bilder....jätteroligt. Men att just använda sin systemkamera igen på ett bra sett. 
Ett litet bildgalleri och öppen dagbok blir det ju med bloggen också fast på ett annat sett. Ser att många slutat blogga och istället använder IG. Jag det går ju snabbare på IG iof.

Så jag beslutade att fortsätta med Marias Hörna. Nu kommer här finnas vardagen precis som förrut. MEN det kommer till en hel del pyssel med kort som jag håller på med. Detta började jag med lite innan jag blev sjuk. Men har tagit upp det igen. Ett underbart sett att använda sin kreativa sida på. Och min hjärna mår utmärkt av detta.

Så nu tog jag fram kameran.....kommer knappt ihåg hur man gjorde för ett bra kort..
Ladda över till dator......snurr snurr

Men här kommer i alla fall en drös med en del kort jag skapat den sista tiden. Kvalitén inte så bra på korten tyvärr. Men jag får öva upp mig här :)

















Nu är det ju meningen att jag ska skriva vilka olika material etc jag använt. 
Men det gör jag inte idag med alla dessa korten.
Någon som undrar så hör av er.

Nu är det dags att vila en stund för att åka till optikern i GBG.

Må väl där ute

♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Men åhhh vad FINT!
    vad duktig du är!

    Ha en fin dag!
    kram <3

    SvaraRadera
  2. Så många fina kort! Alltid lika kul att se dina kort och bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så otroligt vackra kort du gör måste vara väldigt roligt att även få dem.Ha det gott/Margareta

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort Maria och bilderna är hur fina som helst. :) Och vad roligt att du känner blogglusten återkomma. Det är svårt idag när det finns en mängd olika sociala medier att använda sig av. Att hitta det som man trivs bäst med eller den kombination som fungerar i ens liv. Kanske är det kombinationen som gör att jag tycker så mycket om bloggandet. Kombinationen av bild och text. Likaså att var och en gör precis som den vill. Bloggar när man känner för det och om det som faller en in. Besöker andra bloggar och kommenterar när tid och lust finns. Kravlöst och för glädjes skull. Så det är härligt att ha dig tillbaka igen. :)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder!
    Vad heter du på IG?
    Jag har också IG och heter @sparvenlean. Kika gärna in, så jag kan följa dig sen.
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  6. Instagram i all ära men det slår inte bloggandet... tycker jag i alla fall :)
    Dina bilder är alltid så fina.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint du har gjort och dina bilder är så fina. Kul att du har kommit igång med bloggandet, har också IG men tycker inte att det slår bloggandet så jag fortsätter också som förrut.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)