![]() |
| Fast utan flagga.... |
måndag 29 november 2010
Nej Nej...
gillade verkligen inte vit snöbakgrund. Känner mig mer hemma och mysig med mitt gröna. Bättre att förnya toppbilden istället. Är inte sådär väldigt vit av mig. Utan mer åt mys hållet. Tycker om vita väggar, mörka möbler, accenter i rött och grönt samt vitt. Ja, det är jag det, tror jag. Lite gammal och slitet blandat med nytt. New England blandat med lite Shabby och lantstil...en himla mix.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Darling Maria it's a pleasure to have you as a follower of my blog!
SvaraRaderaGo on folowing me, and pay attention during these days: I will have my first and wonderful giveaway.
Kisses!
Silvia