Vilken dag. Kylig med en massa sol. Promenad och glömde kameran. Men men så är det. Nu lyser solen in och allt damm syns ha ha. Till dottern i kväll, mysigt. Så god kväll på er alla.
Hej! Kul att du ville titta in hos mig. Det är klart att du får länka. Blir ju bara glad då ju :)
Shabby bakgrunderna fungerar bara med en mall i Blogger. En av modellerna under fliken enkel. Tyvärr minns jag inte vilken, kanske den första. Börja med den och ta följande tills du hittar en som fungerar. Jag tragglade litet först, men sen fick jag det att fungera.
Hoppas att du får det riktigt trevligt hemma hos dottern :) Kram
SvaraRaderaSå roligt att bli länkad till! :-) Då länkar jag dig också! ;-)
SvaraRaderaSer inte alls dammigt ut...bara fint:)
SvaraRaderaKRAM Helena
Hej! Kul att du ville titta in hos mig. Det är klart att du får länka. Blir ju bara glad då ju :)
SvaraRaderaShabby bakgrunderna fungerar bara med en mall i Blogger. En av modellerna under fliken enkel. Tyvärr minns jag inte vilken, kanske den första. Börja med den och ta följande tills du hittar en som fungerar. Jag tragglade litet först, men sen fick jag det att fungera.
Ha en fin vecka! Kram
Jag tycker då verkligen inte du ser ut att ha dammigt ;-)
SvaraRaderaHelt underbart med snö ngr minus & sol.. man blir så mkt piggare än av gråväder & regn :-)
Ha en fin tisdag!
Kram